1. Webové stránky
Pro půjčování vybavení on-line jsou kvalitní webové stránky klíčové. Pomůžou vám oslovit nové zákazníky, sdělit důležité informace o vašem zboží a mohou umožnit vašim klientům rezervovat si termín kdykoliv on-line. Poslední bod je v dnešní době velmi důležitý a z vlastní zkušenosti můžeme říct, že velká část rezervací chodí právě ve večerních hodinách, kdy už by vám klienti ani nevolali.
2. Vložte kategorie a produkty
Zadejte na webové stránky veškeré zboží i příslušenství, které nabízíte. Ke každé položce uveďte i popis, fotografie, co je součástí a co je případně potřeba (nebo doporučeno) ještě dokoupit. Určete si ceny i vrátné kauce u jednotlivých položek.
Je dobrým zvykem na více dní poskytovat na půjčované zboží slevy.
3. Obsah webových stránek
Jakmile máte na webových stránkách vaší půjčovny produkty, je dobré doplnit i ostatní informace, které mohou vaše zákazníky zajímat. Můžete poskytnou třeba návody, jak s daným zbožím pracovat nebo informační texty, které o produktech sdělí více informací.
Vlastní texty na webu vám taky hodně pomůžou posunout vaše stránky výše ve vyhledávání.
4. Sociální sítě
Zároveň s webovými stránkami vytvořte sociální sítě a udržujte je ve stejném stylu. Pomůžou vám oslovit další vracející se zákazníky a být s nimi v kontaktu.
5. Placené reklamy
Až máte stránky hotové a odzkoušené, můžete zkusit placenou propagaci. Ta nemusí být vůbec drahá a rozpočet záleží pouze na vás. Pokud nechcete ze začátku do reklamy investovat hodně, je to v pořádku můžete klidně začít na pár korunách.
Máte na výběr použít buď Facebook Ads, Google Ads nebo v nejlepším případě obojí. S nastavením kampaní vám při realizaci webu rádi poradíme.